Program lojalnościowy
Opis programu
I. Postanowienia ogólne
II. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
III. Punkty w Programie Lojalnościowym
IV. Vouchery
V. Czas trwania Programu Lojalnościowego
VI. Dane osobowe
VII. Reklamacje
VIII. Postanowienia końcowe
I. Postanowienia ogólne
• Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
• Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
◦ Organizator – DS TRADE – Zimnoch sp.j., wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku pod numerem KRS 0000618375, NIP: 966-210-41-34, Regon: 36446933800000, nr tel.: 535 753 532, adres e-mail: sklep@lalkihiszpanskie.pl
◦ Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
◦ Regulamin - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
◦ Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem lalkihiszpanskie.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
II. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
• Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:
◦ zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
◦ zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach konta klienta w Sklepie - z zastrzeżeniem dalszych zapisów niniejszego paragrafu.
III. Punkty w Programie Lojalnościowym
Uczestnik w związku ze składaniem zamówień na towary za pośrednictwem Sklepu otrzymuje od Organizatora punkty - naliczane według poniższych zasad:
• Punkty przyznawane są począwszy od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu towarów w Sklepie.
• Uczestnik otrzymuje punkty od każdej umowy sprzedaży towarów, zawartej za pośrednictwem witryny Sklepu, z wykorzystaniem konta w Sklepie - w wysokości zależnej od wartości towarów.
Zamówienia składane Organizatorowi, które nie skutkują naliczaniem punktów, to zamówienia:
◦ z pominięciem witryny Sklepu (np. w formie telefonicznej itd.),
◦ za pośrednictwem witryny Sklepu, ale bez uprzedniego zalogowania do konta w Sklepie.
• Każdy 1 zł wydany przez Uczestnika w warunkach opisanych powyżej skutkuje przyznaniem Uczestnikowi punktów: 1zł = 1 punkt.
• Punkty przyznawane są po upływie okresu 30 dni od wykonania umowy sprzedaży towarów lub usług (tj. od wydania towarów lub wykonania usług) - pod warunkiem że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z konsumenckiego prawa odstąpienia.
• Organizator od czasu do czasu może organizować dodatkowe promocje - polegające na przyznawaniu Uczestnikom punktów na zasadach korzystniejszych niż opisane w pkt. powyżej.
• Punkty są niezbywalne.
IV. Vouchery
• Uczestnik ma prawo do dokonania zamiany punktów uzyskanych w Programie na vouchery - uprawniające do uzyskania rabatu procentowego na towary dostępne w Sklepie, na zasadach opisanych w Regulaminie. Zmiana jest dokonywana automatycznie. Vouchery do wykorzystania są widoczne w koncie klienta w Sklepie.
• Organizator wystawi Uczestnikowi voucher (rabat) wysokości 10% w zamian za każde zebrane 1000 punktów.
• Vouchery wystawiane są w formie elektronicznej - i przypisywane do konta Uczestnika w Sklepie. Każdy voucher ma unikalny numer. Vouchery są niezbywalne.
• Uczestnik może wykorzystać voucher w procesie zamawiania towarów lub usług za pośrednictwem Sklepu
• Voucher powinien być wykorzystany w okresie 60 dni. Po tym okresie voucher wygasa.
• W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał voucher, z powołaniem na konsumenckie prawo odstąpienia - voucher podlega zwrotowi.
V. Czas trwania Programu Lojalnościowego
• Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 13.08.2021.
• Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:
◦ Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 13 miesięcy wcześniej, tak aby nie naruszać praw nabytych przez Uczestników.
◦ Organizator umożliwi Uczestnikom zbieranie punktów aż do zakończenia rozpoczętych już Okresów Naliczania Punktów, wymianę pozyskanych punktów na vouchery, a także wymianę voucherów na rabaty zgodnie z Regulaminem.
• W przypadku zakończenia Programu - nie wykorzystane punkty oraz vouchery tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane (w tym zwłaszcza w celu zapłaty za towary lub usługi w Sklepie).
• Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w każdym czasie, w szczególności poprzez przesłanie Organizatorowi stosownego oświadczenia lub wybór właściwej opcji w ustawieniach konta w Sklepie. Rezygnacja taka nie musi być połączona z żądaniem usunięcia konta w Sklepie.
• W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty lub vouchery.
VI. Dane osobowe
• Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
• Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
• Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
◦ przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
◦ prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
• Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
• Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
• Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
• Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
• W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. Reklamacje
• W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
◦ w formie pisemnej na adres: DS TRADE Zimnoch sp.k. Białostocka 50, 16-010 Wasilków, Polska lub
◦ pocztą elektroniczną, na adres: sklep@lalkihiszpanskie.pl
• Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
• Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
VIII. Postanowienia końcowe
• Niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego dostępny jest na witrynie Sklepu pod adresem: https://lalkihiszpanskie.pl/content/10-program-lojalnosciowy
• Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji - na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
• Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
• W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
• Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
• W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.
• Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr . Adres poczty elektronicznej Organizatora, jako potencjalny punkt kontaktu w wyżej wskazanych sprawach, to: sklep@lalkihiszpanskie.pl